Tak, usługa może być inteligentna!

Wszyscy w firmie Coor naprawdę wierzymy, że usługa może być inteligentna jeśli cel pracy, którą w nią wkładamy opiera się na generowaniu jasnej i wyraźnej wartości dodanej dla kluczowych obszarów działalności naszych klientów.

Jeśli potrafisz opracowywać usługi dla firmy czy podmiotu publicznego, zwiększysz ich efektywność, a klienci oszczędzą czas i pieniądze poświęcane na kluczowe działania. To zaś pomoże im stać się bardziej konkurencyjnymi. Właśnie wtedy usługę można uznać za inteligentną, mówi Mikael Stöhr, Dyrektor Generalny i Prezes.

Usługa z IQ

Naszą mocną stroną i tym, co wyróżnia nas spośród konkurencji jest nasza umiejętność prowadzenia i ciągłego rozwijania i usprawniania usług, tak aby pasowały do zmieniających się wyzwań i wymagań naszych klientów. To własnie kryje się pod pojęciem ‘inteligentna usługa’ - USŁUGA z IQ, która tworzy niepowtarzalne, elastyczne i budujące wartość rozwiązania.

USŁUGA z IQ to usługa, która zapewnia jasną i wyraźną wartość kluczowym działaniom naszych klientów. Może to być na przykład modyfikacja procesów wykorzystywanych przy serwisowaniu maszyn - w celu zwiększenia zdolności produkcyjnej, lub stworzenie nowego systemu pralniczego w szpitalu - w celu zapewnienia lepszej opieki. Albo też zmodyfikowanie rutynowych czynności związanych z obsługą poczty - tak, aby lepiej dostosować je do potrzeb pracowników biura.

Zaleta usługi inteligentnej

Co to zatem oznacza dla klientów? Cóż, optymalizujemy usługi, więc wspomagają one Twoją działalność w optymalny sposób. Zapewniamy Ci przygotowaną na miarę i elastyczną realizację usługi, która może być w łatwy sposób wprowadzana na większą czy mniejszą skalę,  dotrzymując kroku Twoim działaniom. Spróbuj postrzegać nas jako część Twojego przedsięwzięcia, albo jako dodatkowy bieg, który włączasz w miarę potrzeby. Ostatecznie nasze usługi pomogą Twojej firmie czy organizacji stać się bardziej konkurencyjną i efektywną. Może to brzmieć arogancko, ale to nie przypadek, że w naszej bazie danych  znaleźli się liderzy z branży, tacy jak: AB Volvo, Skanska, Det Norske Veritas, Ericsson i CGI. Inteligentne firmy i organizacje potrzebują inteligentnych usług — USŁUG z IQ.

Mikael Stöhr
Prezes i Dyrektor Generalny